czwartek, 7 kwietnia 2016

Koraliki....

Niestety nie udało mi się wyrobić z marcowym wyzwaniem w ArtGrupie ATC w regulaminowym czasie, ale "co się odwlecze, to nie uciecze" i oto jest - moja interpretacja tematu "Koraliki" :)
Ha! Teraz zauważyłam, że moje ATC są z lekkim defektem, ponieważ w wyzwaniu warunkiem było użycie przynajmniej jednego koralika, a u mnie takowego nie ma.... Chyba, że naciągnąć rzeczywistość i uznać, że te kropeczki w tle to rozsypane koraliki tej niewiasty ;)



Tutaj zbliżenie na nowy turkusowy splash 13@rts :)


12 komentarzy:

Carmen pisze...

No oczywiście że koraliki się rozsypały po przepięknym tle - wspaniałe ATC.

Ania S pisze...

Fantastyczne!

Muszelia pisze...

Po prostu musisz dorobić trzecie z tym, który koraliki buchnął :D
Zobaczymy się w niedzielę?

Janka pisze...

Świetne ATCiaki!

maj. pisze...

Są cudowne!!!!!

Blue-Nika pisze...

Super :)

veverka.Hela pisze...

Kouzelné.

Lawendowy Czas pisze...

fantastyczne :)

Gryczová Denisa pisze...

Adore your vintage beauties!!

Madlenia pisze...

Śliczne atc :)!

Sylwia-eR pisze...

Nikt nie potrafi tak w zieleni jak TY:)Idealny komentarz do zdjęcia:)

MakaArt pisze...

Tolle Arbeit! Wunderschöne Kärtchen! Liebe Grüsse, Maria ;-)