wtorek, 17 stycznia 2012

Wiosennie...

Pokusiłam się o wzięcie udziału w zabawie w liftowanie na blogu Scrapki.pl. Pierwszy raz zmierzyłam się ze zliftowaniem czyjejś pracy, bo uważam, że jednak sporo w tym ściągania czyjegoś pomysłu. A nigdy nie chciałabym być posądzona o plagiat :) No ale skoro zabawa na tym właśnie polega, to trochę co innego :) Zresztą tak misternej pracy Finn nigdy nie byłabym w stanie skopiować :) Dlatego jest po mojemu - z luźnym zachowaniem układu pierwowzoru :)
Szkoda tylko, że zdjęcia przy sztucznym oświetleniu nie oddają tej wiosennej zieleni...


I szczegóły...


Bardzo Wam dziękuję za komentarze pod poprzednim postem! Dodają skrzydeł :)

14 komentarzy:

Caro-ART pisze...

Fantastycznie połączyłaś papiery :) świetne LO

maj. pisze...

Piękna praca! Bardzo mi się podoba!!!

Marta Dębicka pisze...

Jak wiosennie i zielono :) Uspokajająca kolorystyka i roślinne motywy sprawiają, że bardzo miło się na niego patrzy gdy za oknem śnieg i chlapa :)

Boei pisze...

Ale piękny! Ma cudowny klimacik;)

Karmeleiro pisze...

ile tu szczególików! świetny!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Wspaniała wiosna :)

Aida Domisiewicz pisze...

Świetna praca Matilde!!! Ja też nie lubię liftów, ale kusi mnie bardzo by ten zrobić, jest Finnowy w końcu :P:P:P Tylko nie wiem czy zdążę:)

Zanka pisze...

Bardzo fajny scrap, robi radosniej na sercu. Widac inspiracje oryginalem, a jednak calkiem po Twojemu-mysle ze swietnie dalas sobie rade z liftem:)

Anna Baldwin pisze...

świetny klimat pracy! ja tez sie skusze na lift tak dawno nie robilam scrapa.

bois-fleurie pisze...

Love your pages the colours are great. Liked seeing the photos too

Joanna Oborska pisze...

Piękny scrap! Ja miałam podobne podejście do liftów ale jak mi czasu zabrakło to mi się to podejście odmieniło ;) A zresztą, jak tu się nie skusić na lift Finnowej pracy ;) :)

Tusia Lech pisze...

Śliczny scrap :) Dziękujemy za udział w naszej zabawie :)

Encza pisze...

Świetny scrap a dzieciaczki słodkie!

Zielonooka pisze...

Piękny scrap:) i już taki wiosenny przez tą zieleń:))